Představujeme naše partnery - FITNESS4U Uherské Hradiště

28.05.2013
V centru Uherského Hradiště vyrostla nová fitness prodejna FITNESS4U, která by svou nabídkou a službami mohla bez nadsázky směle konkurovat těm nejlepším prodejnám v Praze, či Brně.

Připravili jsme pro Vás rozhovor s jejím majitelem Filipem Novotným, který za celým projektem stojí.

Jaký sortiment můžeme najít ve Vašem obchodě a jaká je Vaše obchodní filozofie?

V naší prodejně se nachází především sortiment předních světových značek, jako je Reflex Nutrition, Grenade, VemoHerb, EnergyBody, PhD, Multipower. Silné zastoupení zaujímá také vysoce kvalitní český výrobce Nutrend. V pozadí těchto značek dále nabízíme i ostatní české výrobky, či produkty dovážené ze zámoří.
Naším cílem je spokojený zákazník a proto se v našem obchodě soustředíme především na nejlepší sortiment, nejlepší služby a velmi důležitým faktorem je také nejlepší cena.

Nabízíte pro pravidelné zákazníky ve Vašem obchodě nějaké výhody?

Ano, pro pravidelné zákazníky máme připravený věrnostní program. Součástí tohoto programu jsou zvýhodněné ceny vybraných produktů, dárkové balíčky, vzorky produktů. Ceníme si ale také zákazníků, kteří nás navštíví pouze jednou.
Od měsíce dubna spouštíme soutěž „NAKUP A VYHRAJ“. Každý zákazník bude mít šanci soutěžit o zajímavé ceny.

Nabízíte i odborné poradenství?

Odborné poradenství považuji dnes za samozřejmost každého dobrého obchodu se sportovní výživou. Bohužel, není tomu tak vždy a všude. U nás zákazník najde odpověď na každou otázku týkající se suplementace, tréninku, či správného stravování. V případě potřeby sestavíme cyklus s dávkováním jednotlivých doplňků. V současné době začínáme spolupracovat s trenéry kulturistiky a fitness, můžeme tedy nabídnout odbornou pomoc při cvičení, či sestavování tréninkových plánů.

Protože vím, že Vašim cílem je na prvním místě spokojenost zákazníka, jeho výsledky a tedy i kvalita nabízených produktů, zeptám se „na přímo“. Jak se Vám daří prodej zboží zaměřeného na kvalitu a výkon, tedy určeného spíše pro specializované prodejny a vrcholový sport, oproti „mass marketingovým“ produktům určeným pro masivní internetový prodej a promoakce se známým zaměřením pouze na chuť a cenu?

V dnešní době je velmi silná konkurence výrobců sportovní výživy, i přesto dle mého názoru je na našem trhu spousta výrobků, které zde nemají ve své podstatě ani co pohledávat. Jak jste již řekl, důležitý je pro nás spokojený zákazník. A ten je právě tehdy, kdy dosáhne požadovaných výsledků. Díky „mass marketingovým“ produktům je zákazník často rozhodnut jít špatnou cestou. Reklama je velmi silný faktor, nicméně je třeba vždy prověřit, zda tento produkt je opravdu tak kvalitní, jak daný spot uvádí. Rozhodně chci upozornit, že dobrá reklama, neznamená dobrý produkt. Je potřeba vidět skutečné složení výrobku a pak se rozhodnout pro ten pravý. Prodej zboží zaměřeného přednostně na kvalitu a výkon na úkor ceny a někdy i chuti se nám daří. Našim zákazníkům se snažíme poradit se správným čtením etikety výrobku, což je hlavním impulzem pro volbu toho pravého a funkčního produktu.

Půjdu ještě dál - jak je to např. s Tribulus Terrestris? Ptám se pro to, že až překvapivě málo zákazníků dokáže rozlišit např. mezi:

A/ „velkou kapslí“ která obsahuje pouze „sušenou rostlinu“, tedy ne extrakt

B/ kapslí, která obsahuje již extrakt z rostliny, ale stále „s obsahem nic neříkajících saponinů“, kterých jsou stovky

C/ produktem s obsahem saponinu protodioscin, u kterého bylo jako u jediného prokázáno anabolické působení

Logicky by tedy znělo, že každý zákazník bude hledat na etiketě % protodioscinu. Má otázka tedy zní: dokáže běžný zákazník rozlišit tyto rozdíly, tedy, že produkt A/ je sice levný a obsahuje velké kapsle např. 1.000mg, avšak s obsahem málo funkční sušené rostliny a produkt C/ který je dražší, menší kapsle např.150 mg, avšak ze 100x vyšším obsahem účinné látky TT Protodioscinu?

Toto je velmi zajímavá otázka a je to přesně jak říkáte. Zákazník někdy chybně vybírá produkt dle množství v kapsli. To je ovšem až ta vedlejší vlastnost. Konkrétně dobrý a kvalitní Tribulus je třeba vybírat převážně podle množství Protodioscinu. Uživatel často tento fakt přehlíží. Neštěstím jsou opět silné reklamní kampaně, na výrobky bez uvedeného množství Protodioscinu. Otázkou zůstává, zda vůbec nějaký Protodioscin obsahují. Opět je velmi důležité důkladně číst etiketu. Pro zákazníka nesmí být rozhodující obsah saponinů. Saponinů jsou tisíce, ale pouze jeden je ten, který opravdu funguje. Tím jedním mám na mysli konkrétně Protodioscin. Má odpověď tedy zní, že zákazník dokáže rozlišit tyto produkty, ovšem musí velmi pečlivě číst příbalové informace daného Tribulusu a dle těchto informací je pak velmi jednoduché identifikovat ten správný a hlavně funkční produkt.

Jaké služby a servis nabízíte posilovnám a Vašim velkoobchodním partnerům?

Těchto partnerů si velmi ceníme. Nabízíme jim bezkonkurenční ceny na všechno velkoobchodně nabízené zboží, dále množství propagačních materiálů, včetně různých vzorků produktů. Samozřejmostí je také rychlé zásobování. V případě dostupnosti v okrese Uherské Hradiště, Zlín či Hodonín zboží zavážíme osobně, čímž jsme v přímém kontaktu přímo s odběratelem. Tím pádem se postaráme o veškerý servis a spokojenost partnera.

Které produkty značky Reflex Nutrition patří mezi Vaše best sellery?

V současné době za absolutní špičku této firmy považuji Instant Whey, který je po právu nazýván „King of Whey“ mezi proteiny. Mezi špičku produktů ve své kategorii určitě patří Creatin Up-take System, dále již zmiňovaný Tribulus Terrestris, ze spalovačů samozřejmě nesmím opomenout Coleus Forskohlii Guggul Lipid a také Thermo Fusion. Samozřejmostí je také nový výrobek One Stop Xtreme, který je naprostou bombou v suplementech.

Na závěr bych rád pozval všechny do naší nově vzniklé prodejny v Uherském Hradišti, kde se můžete o kvalitách a službách našeho obchodu osobně přesvědčit.



 

 

 
 



Napište nám
Doporučte nás
FastCentrik – shop, internetový obchod, B2B, B2C

ForActiv.cz s.r.o., Plotní 75, 602 00 Brno, tel. +420 734 443 791, e-mail: info@foractiv.cz
© 2012 ForActiv.cz s.r.o, Grafika: MIDASWEB.eu


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
JavaScript musí být povolen